maanantai 22. joulukuuta 2008

Mahotonta meininkiä!

Tänää on touhuttu taas kaikenlaista. Niin myös pari edellistäki päivää.. Lauantaina siivottii hela dagen - mun huoneesta tuli kans siisti, vihdoin. Sunnuntaina, siis eile käytii Tre:lla ostamas ruokatarvikkeet jouluks ja hommattii mun vanhojen pukuu kankaat, sekä ihanat kengät!! Tullu tänää muutaman kerra tepsuteltua niillä *hihii*

Aamulla oli mahtava herätä, ku poikaystävält tullu viesti, et maa on valkone. Olin salamana ylhäällä ja tiiraamassa verhon takaa ikkunasta.. Iltapäivällä pikkuveli meni tekee yhen lumilyhdyn ja tuli takas sisälle. Vähän ajan päästä mentii molemmat ulos. Aloin tekee eka toista lyhtyä, mut menin sit auttaa pikkuveljee lumiukon teossa, siitä tuliki sit aiiikas iso, joku päälle 170 senttine. Mun tehdessä loppusilauksia siihe lumiukkoo pikkuveli väsäs siihe vieree pienen fifi-koiran. Tehtii viel se mun alottama lyhty loppuu ja sit sisälle.

Tuol pihal se lumiukko könöttää vähä etukenossa halamoiden meiän kiitorataa.

Pikkuveljen lumilyhty oli vähä moderni: pyöritti ison lumipallon, kaiversi sen ontoks ja teki reikiä kävelysauvoilla. Mun oli se iha perus vanhanaikane malli..

Tehtii äispän kans sit viel "muutama" taatelipipari täs illan aikana. Äippä teki jääkaappii lanttu- ja maksalaatikon, tarvii enää vaa paistaa ja valllmiss..

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana,kun taidettiin saada valkea joulu! Lunta on satanut meille ja näköjään teillekin. Mukavaa,lystiä Jolua sinullekin!